سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت ۱۷مرداد، روز خبرنگار بیانیه داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بمناسبت ۱۷مرداد، روز خبرنگار به این شرح است:

در دنیای امروز که دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات است، رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار به اقصی نقاط جهان است، بلکه شکل دهنده به افکار عمومی و ایجاد کنندۀ روش و سبک زندگی در دنیای امروز است. در این میان، خبر، زبان مشترک جهان، محصول آگاهی و خردورزی و جزء لاینفک رسانه‌ ها، حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق به وقوع پیوسته در سطح ملی و بین‌المللی است.

به راستی که خبرنگار چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه اجتماع و تحولات سیاسی و بین‌المللی است و باید همیشه رسالت خود را از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف کند.

خبرنگار، وجدان بیدار جامعه است و چون دیده‌بان صادق باید در تلاش برای رصد اخبار سره از ناسره و اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها برآید و در این مسیر، از هیچ کوششی دریغ نورزد و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن ارج نهادن به تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران با خود، و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار مراسم و مناسبت‌های ملی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی، از همه فعالان عرصه خبر، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، اصحاب رسانه و جامعه بزرگ خبری و رسانه‌ای، که دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و انعکاس شایسته مراسم و مناسبت های ایام الله و ترویج و بسط و گسترش پیام های والای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند، قدردانی و تقدیر و تشکر می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha