سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان یزد در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالین این حوزه خطیر تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری استان یزد در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالین این حوزه خطیر تبریک گفت.

متن پیام رئیس کل دادگستری استان یزد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ.»

شهادت مظلومانه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ایران در مزار شریف، هفدهم مرداد را در تقویم جمهوری اسلامی ایران به روز خبرنگار مزین کرده است، که این مهم فرصتی است برای تجلیل و تقدیر از فداکاری، زحمات و مجاهدت اصحاب محترم رسانه به‌ویژه خبرنگاران متعهد، دلسوز و مسئولیت شناس که نقش اثر گذار آنان در عرصه جنگ ترکیبی و جهاد تبیین بر کسی پوشیده نیست.

بدون تردید آینده روشن و امن ایران اسلامی جز با تعمیق آگاهی، برانگیختن حس مسئولیت آحاد جامعه و جلب مشارکت عمومی در برقراری عدل و گسترش عدالت ممکن نیست که در این میان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد، بی‌بدیل و غیر قابل کتمان است.

امروز وسعت همه دغدغه‌های نظام و مشکلات و آلامی که جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، میدان مجاهدت و خدمت در دستگاه قضائی و عرصه جهد و تلاش اصحاب رسانه است.

مبارزه بی‌امان با فساد، رانت و زیاده خواهی، صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، پیشگیری جرائم و مهار آسیب‌های اجتماعی رسالت اصلی دستگاه قضایی است که قدر مسلم، قلم خبرنگاران متعهد، آزاد اندیش و انقلابی مکمل و متمم آن است.

در عرصه بین‌المللی نیز شرایط حساس، پر مخاطره و پیچیده امروز جهان که ظلم و جور با کودک کشی، ترور و نسل کشی به حد اعلی خود رسیده، نیازمند جهاد خبرنگاران و اندیشمندانی است که بر پروپاگاندای عبری و غربی غلبه نمایند و اجازه ندهند خون‌های به ناحق ریخته مظلومین جهان پایمال امپراطوری‌های رسانه‌ای دروغ پرداز غربی شود.

بدون تردید، تجلیل از زحمات و خدمات خبرنگاران و گزارشگران فرهیخته، بصیر و سخت کوش که با تأسی از روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و مقاومت شهدای والامقام به ویژه شهدای رسانه در مسیر تحقق آرمان‌های عدالت گسترانه انقلاب اسلامی گام بر داشته‌اند، تقدیر و تکریم از مجاهدت همه عزیزان و شهدایی است که جان شیرینشان را در مسیر آگاهی و بیداری مردم و این سرزمین فدا کردند که این تلاش‌های ماندگار شایسته بهترین سپاس‌ها، تقدیرها و تکریم‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha