سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
مبلغین اربعین

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی تبار با تبریک روز خبرنگار، گفت: نقش خبرنگاران در تشویق مردم برای انتخابات ریاست‌جمهوری قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام در همایش مبلغین اربعین، با اشاره به روز خبرنگار، اظهار داشت: روز خبرنگار را به جامعه خبرنگاران و زحمتکش این عرصه تبریک عرض می‌کنم، ما هم به نوعی جزئی از جامعه خبرنگاری محسوب می‌شویم. نقش خوبی که خبرنگاران استانمان در تشویق مردم برای انتخابات ریاست جمهوری بوجود آوردند، قابل تقدیر است.

وی افزود: نقش خبرنگاران نقشی بی بدیل است، ما تجربه غدیر را داریم که خبر نگاشته شد ولی راویان نقش خود را بخوبی ایفا نکردند که این موضوع مهم در جامعه فراگیر شود، اما در عاشورا راویان به خوبی نقش آفریدند و حضرت سجاد(ع) و زینب(ع) به عنوان راویان اول صحنه کربلا، این حادثه بزرگ را بدون تحریف به دست ما رساندند و این در حالی بود که دشمنان برای تحریف آن حادثه بزرگ تاریخی تلاش کردند اما موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار کرد: امیدواریم که حقوق جامعه خبرنگاران ما مورد توجه مسئولین امر قرار بگیرد، خبرنگاران قشری هستند پرکار، پرزحمت و تاثیرگذار که از نظر معیشتی نیاز به مساعدت دارند؛ جایگاه رفیع اصحاب رسانه ما باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha