چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اگر امروز تهاجم نرم دشمن شکست می‌خورد، بخش وسیع آن به حوزه بصیرت‌افزایی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برمی‌گردد که نمی‌گذارد توطئه دشمن اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در بازدید از صداو سیمای مرکز بوشهر، اظهار داشت: در دوره گذار از نظم کنونی به نام آینده جهان، حوزه رسانه فوق العاده مهم و راهبردی است تا جایی که برخی از تحلیلگران عرصه مدیریت کلان، جهان کنونی را جهان رسانه نام می برند.

وی با بیان اینکه رسانه بخش عظیمی از مدیریت ادراکی جامعه مخاطب خود را عهده دار است، افزود: انسان فرزند اندیشه اش است و آن طور عمل می‌کند که می اندیشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: حوزه رسانه بویژه رسانه ملی مدیریت کننده و معمار عرصه ادراک جامعه مخاطب است و در شرایط کنونی که جنگ رسانه ای قوی بین جهان استکبار با استفاده از رسانه علیه کشورهای انقلابی بویژه محور مقاومت و جبهه مقاومت رسانه ای وجود دارد، ایران اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه جهان استکبار در نبردهای پیدا و پنهان با جامعه هدف خود از تهاجم نرم استفاده می‌کند، عنوان کرد: ما باید به رسانه توجه ویژه ای داشته باشیم و با هدفمندی خاص رسانه با جامعه‌شناسی و روانشناسی مخاطب، مدیریت ادراکی کنیم و جامعه را از تهاجم ادراکی دشمن نجات دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: خبر نقش بسیار مهمی در عرصه پیشرفت دارد. حوزه خبر هم امیدآفرین و مشوق و هم بیانگر ضعف‌ها و کمبودها برای تصحیح و ترمیم آن است.

وی افزود: باید حوزه خبر هوشمندانه و پیشران و نجات بخش و امیدآفرین و پرجاذبه و به روز بلکه فوق روز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان داشت: یکی از نکات مهم در تاریخ اسلام و ایران عرصه بی‌خبری بود و دشمن از این بی‌خبری استفاده و مشکلاتی ایجاد می‌کرد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه بویژه خبر نقش مهمی در بصیرت‌افزایی جامعه داشته است.

وی یادآور شد: اگر امروز تهاجم نرم دشمن شکست می‌خورد، بخش وسیع آن به حوزه بصیرت‌افزایی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برمی‌گردد که نمی‌گذارد توطئه دشمن اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: طرح خبرنگار افتخاری و خبرنگار در همه جغرافیای ایران، طرح خوبی است و جوانان و نوجوانان و حتی کودکان مشتاق هستند در این طرح شرکت کنند.

وی ابراز کرد: استان بوشهر از استان‌های راهبردی و اساسی ایران در تمامی عرصه‌های جغرافیای سیاسی، اقتصادی، تاریخ مقاومت و تمدن و دیانت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha