چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
تجلیل

حوزه/ در مراسم اختتامیه دومین مسابقه کتابخوانی استان از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان تقدیر و معادل ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حیدر راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر صبح امروز در آئین اختتامیه دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر اظهار کرد: دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در بازه زمانی اسفند ماه ۱۴۰۲ تا خرداد ماه ۱۴۰۳ عملیاتی و آزمون آن نیز به صورت مجازی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه به صورت استانی برگزار شد.

وی افزود: منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا بودند.

راهب ادامه داد: اولین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر سال گذشته با موضوع عفاف و حجاب و شرکت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کننده و دومین مسابقه نیز با موضوع روایت پیشرفت ایران اسلامی با شرکت سه هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد.

وی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقه از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان تقدیر می‌شود که معادل ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، چشیدن لذت خواندن، معرفی کتاب‌های خوب و ترویج و روایت پیشرفت‌های کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha