دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
کد خبر: 1174809
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
مسابقه

حوزه/ مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری مرکز نشر هاجر مسابقه دل نوشته با محوریت بانوان زینبی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد شایان فر عنوان کرد: بنا بر منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند همه همسران شهدا، مادران شهیدان، بازماندگان برجسته‌ کسانی که رفتند جانشان را در راه خدا دادند و این ها با اراده‌ی محکم، عزم راسخ و با صبر، هر انسانی را در مقابل خودشان خاشع و خاضع می کنند. این‌ها واقعیت‌های زنانه‌ جامعه‌ی ما است که بسیار افتخارآمیز و مهم است بر همین مبنا جهت بیادگار نگهداشتن یاد و خاطره این بانوان زینبی مسابقه کتابخوانی و ارسال دل نوشته برگزار می گردد.

وی ادامه داد: با برگزاری مسابقه دل نوشته به اهدافی نظیر نفش و رسالت بانوان با تأسی از بانوی کربلا، قدرت و شکوه بانوان مسلمان، نگاه ویژه به حضور بانوان تأثیرگذار انقلابی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره بانوان شهیده می توان دست یافت.

مدیر عامل نشر هاجر بیان کرد: دوستداران کتابخوانی و اهل قلم می توانند با مطالعه یکی از کتب دختر شینا به قلم بهناز ضرابی زاده، دا به قلم سیده زهراحسینی، قصه مهتاب به قلم سیدولی هاشمی، راز درخت کاج به قلم معصومه رامهرمزی، خانم کارکوب به قلم رضیه غبیشی، فرنگیس به قلم مهناز فتاحی، خاطرات مرضیه حدیدچی به قلم محسن کاظمی، پوتین های مریم به قلم فریبا طالش پور ، ساجی به قلم بهناز ضرابی زاده، من زنده ام به قلم معصومه آباد و ارسال حداکثر یک صفحه دل نوشته خطاب به یکی از شخصیت های کتاب های معرف و تأثیر گذار در مسابقه بانوان زینبی شرکت نمایند.

شایان فر اظهار کرد: این مسابقه همراه با جوایز نفیس متبرک حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) است که به برندگان اهداء خواهد شد و علاقمندان تا ۴ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی فرصت دارند با مراجعه به کوثرنت و بارگذاری دل نوشته با #بانوان_زینبی در مسابقه شرکت نمایند. مخاطبانی که کتب را در اختیار ندارند می‌توانند آثار را از فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی http://hajarpub.ir تهیه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha