سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
بارگزاری کتاب صوتی «تماشای فرزانگی و فروزندگی» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی

حوزه/ کتاب صوتی «تماشای فرزانگی و فروزندگی» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی رضوان‌الله علیه بارگذاری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب صوتی «تماشای فرزانگی و فروزندگی» در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی رضوان‌الله علیه بارگذاری شد.

این اثر مجالی است برای سخن‌گفتن از ستاره فروزان آسمان حکمت و معرفت و فرصتی است برای تماشای فرزانگی و فروزندگی حضرت علامه طباطبایی رضوان‌الله علیه از پنجره نگاه شاگرد برجسته او، مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی.

این کتاب برگرفته از مقالات و بیانات آیت‌الله مصباح یزدی درباره علامه طباطبایی است که در شش فصل تنظیم شده است, خلق‌وخوی علامه به‌عنوان طلایه‌دار تحقیق و تزکیه، روحیه ابتکاری ایشان در عرصه اندیشه و عمل و نیز نقش وی در معرفی اسلام و به‌خصوص شیعه به جهانیان، تلاش در جهت وحدت حوزه و دانشگاه، توجه به نیازهای فکری زمانه و نیز کوشش‌های فرهنگی ایشان به‌عنوان سرچشمه فضل و فضیلت در زمینه احیای اندیشه و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جمله مباحث این نگاشته است.

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌ ره پیش‌ازاین علاوه بر انتشار کتاب‌های مرحوم علامه مصباح یزدی رضوان‌الله علیه، امکان دسترسی علاقه‌مندان به اندیشه و آثار آن حکیم فرزانه را در قالب پایگاه اطلاع‌رسانی، نرم‌افزار، و کتاب‌خوان همراه فراهم کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب صوتی‌ را از آدرس https://mesbahyazdi.ir/node/8605 در پایگاه اطلاع‌رسانی آثار مرحوم علامه مصباح یزدی دریافت کنند.

گفتنی است: در ادامه این روند، آثار دیگری از این عالم ربانی در دست تهیه است که ان‌شاءالله به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha