چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: دانش مدیریت و حرکت در چارچوب برنامه توسعه که به عنوان میثاق اجرایی کشور محسوب می‌شود، هموارترین راه برای رسیدن به اهداف توسعه و پیشرفت می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دوره آموزشی مدیران سازمانی و استانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، اظهار داشت: انجام وظایف معین شده برای وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه، میثاق جمعی ما برای حرکت به سوی توسعه کشاورزی است.

وی تأکید کرد: سند هفتم توسعه مورد توافق نظر قوای کشور است و حرکت در چارچوب این سند، همراهی و همیاری هر سه قوه را به همراه خواهد داشت و به این ترتیب قوه مجریه برای حرکت کشور بر روی مدار توسعه با کمترین مانع روبرو خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، با بیان اینکه باید وظایف و رسالت خود را به درستی انجام داد، یادآور شد: به اهمیت و ضرورت کار خود ایمان داشته و بدانید اگر ایمان به کار خود داشته باشید مسایلی همچون امنیت غذایی و محیط زیست حل خواهد شد، زیرا ایمان محرک انسان به سوی کار درست و انجام وظیفه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تشریح کرد: نو کردن و روز آمد ساختن دانش لازم است و نباید به دانش فعلی بسنده کرد و نیازمند این هستیم که دانش خود را برای تعالی در امور ارتقا بخشیم.

وی ضمن تأکید بر یادگیری مهارت دانش مدیریتی، اظهار کرد: تجهیز مدیران به دانش، علوم و فنون مدیریتی برای تعامل با کارکنان و انجام وظایف مدیریتی الزامی است.

گفتنی است در این مراسم از اقدامات و فعالیت‌های موثر دکتر عباس علی نوبخت رییس سابق سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha