چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
حجت الاسلام عدیده

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: انس با قرآن کریم باعث تقویت روحیه مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش شامگاه سه شنبه ۱۶ مردادماه در مراسم تجلیل از مقام آوران قرآنی، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی و تجلیل از قاریان قرآن، موجب تشویق نسل جوان به فراگیری قرآن کریم و حفظ آن می‌شود.

وی افزود: انس با قرآن کریم موجب تقویت روحیه مقاومت و پایداری در برابر تهدیدات دشمن می‌شود.

حجت الاسلام عدیده با بیان اینکه منطقه پدافند هوایی شمال شرق در برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نیرو پیشتاز بوده است، تصریح کرد: قدردانی از زحمات مقام آوران قرآنی و قاریان ممتاز، علاوه بر ایجاد انگیزه به ارتقاء سطح فرهنگی و تقویت روحیه مقاومت نیز کمک شایان می‌کند، امیدواریم با تداوم چنین برنامه‌ هایی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در سطح منطقه باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن را یکی از مهم‌ ترین راهکارها برای ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت بنیان‌ های دینی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری مراسم باشکوه و ایجاد انگیزه در بین حافظان و قاریان، می‌توان به جامعه‌ای قرآنی و پویا دست یافت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مقام آوران قرآنی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha