چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
11

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: تبیین معضلات و چالش های سبک زندگی مدرن از وظایف مهم خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین احسان الله محمدی طی سخنانی در همایش خبرنگاران حسینی که در شهر رشت برگزار شد با تأکید بر این که سلاح امروز بشر علم و دانش و رسانه است، اظهار داشت: شرایط امروز جامعه بشری می طلبد که خبرنگاران بیش از هر زمان دیگری به سلاح علم و دانش مسلح شوند.

وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های خبرنگاران در بخش‌های مختلف افزود: مسؤولان و متولیان فرهنگی پیگیر مطالبات به حق خبرنگاران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در حوزه رسانه گفت: سبک زندگی اسلامی در جهاد تبیین باید مورد تحلیل و پردازش قرار گیرد، ضمن آن که امروزه از مهم ترین وظایف خبرنگاران تبیین معضلات و چالش های مربوط به سبک زندگی مدرن است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی ناهنجاری‌های جامعه به عادت تبدیل شده است، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در مورد سبک زندگی اسلامی قلم بزنند.

حجت الاسلام محمدی همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده مردم بی دفاع غزه ابراز داشت: خبرنگاران آزادی خواه صدای رسای مردم بی گناه غزه و فلسطین باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha