پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
فرماندار مشهد

حوزه/ فرماندار مشهد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: «خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای» همواره طی ۳ سال گذشته در کنار ما برای تسهیل مطالبات همشهریان تلاش کردند

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، محسن داوری در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه رسانه شهر امام مهربانی‌ها تبریک گفت.

متن پیام فرماندار مشهد مقدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مردادماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار انقلابی و متعهد، شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه زندگی خویش اقدام به مخابره خبر نمود و ثابت کرد یک خبرنگار در هر شرایطی باید رسالت خود را به بهترین شکل ممکن دنبال کند. روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد.

باید گفت؛ «خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای» همواره طی ۳ سال گذشته در کنار ما برای تسهیل مطالبات همشهریان تلاش کردند و منعکس کننده مسائل آنان بودند که جای دارد صمیمانه قدردان آن‌ها و قلم‌های مشکل‌گشایی باشیم که برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

در باب یک رسانه کارآمد؛ حرفه‌ای‌گری، تولید محتوا و عمل راهبردی (جریان‌سازی)؛ سه رویکردی است که باید توسط رسانه‌ها همواره مورد توجه قرار داشته باشد تا یک رسانه فعال و پویا را شاهد باشیم.

در پایان اینجانب بار دیگر سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار را به همه خبرنگاران شریف شهر امام مهربانی‌ها و طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزومندم در سایه عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) موفق و موید باشید.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha