پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای غریب اسارت خراسان رضوی

حوزه/ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: سر ترامپ و نتانیاهو کم ارزش تر از بند کفش حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه است و امیدواریم در روزهای آینده خبر خوش انتقام سخت قاتلین شهید اسماعیل هنیه را بشنویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز پنجشنبه ۱۸ مردادماه در یادواره شهدای غریب اسارت استان خراسان در جمع خانواده های شهدا و آزادگان در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی گفت: شهدای این سرزمین به ویژه شهدای غریب اسارت نمادی از مقاومت، پیروزی والگویی برای جهاد تبیین هستند.

وی با بیان اینکه شهدا با الگو گیری از ائمه اطهار به ویژه حضرت زینب (س) مسیر مقاومت در دوره های مختلف را طی کردند، افزود: در آغاز دفاع مقدس، کشور سوریه همواره در زمره حامیان جبهه مقاومت بوده است ایران به واسطه سوریه تحریم ها را دور می زد امروز با عنایت حضرت رقیه و حضرت زینب (س) سوریه پایگاه جبهه مقاومت است. ایران لبنان ، عراق ، یمن ، افغانستان جبهه بزرگ مقاومت را تشکیل داده اند و در مقابل غده سرطانی رژیم صهیونیستی قرار دارد.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه گسترش جبهه مقاومت استیصال و مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک کرده است، ادامه داد: اگر امروز اسماعیل هنیه در تهران به شهادت می رسد این نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: هر روزی که انتقام سخت به تاخیر می افتد روزانه ۶۸ میلیارد دلار به اقتصاد رژیم صهیونیستی خسارت وارد می شود، اما علی رغم همه مسائل ما چشم انتظار رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص سپاه غیرت و عزت هستیم، در انتقام به قرآن عمل کنند و فقط به زدن مراکز حساس نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی اکتفا نکنند امروز خون خواهی ما در اسرائیل نابودی ترامپ و نتانیاهو است.

سر ترامپ و نتانیاهو کم ارزش تر از بند کفش حاج قاسم سلیمانی و هنیه است

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: سر ترامپ و نتانیاهو کم ارزش تر از بند کفش حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه است و امیدواریم در روزهای آینده خبر خوش انتقام سخت قاتلین شهید اسماعیل هنیه را بشنویم.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی گفت: استان خراسان رضوی ۶۱ شهید غریب اسارت دارد، در این یادواره فرزند شهید محمدحسن حشمت که امروز او را خانم دکتر حشمتی می شناسند با قرائت یادداشتی پیرامون پدر شهید خود در اسارت که زیر شکنجه رژیم بعثی در عراق به شهادت رسید یاد کرد.

در این مراسم مادر و همسر شهید ایزدی شهید غریب اسارت که در دی ماه ۱۴۰۲ شناسایی شد تقدیر شد.

همچنین در پایان مراسم از کتاب کوچ بی بازگشت پرستوها که روایتی متفاوت از شهدای غریب اسارت است با حضور فرماندهان ، مدیران بنیاد شهید در شهرستان ها مراسم تقدیر شد .

از دیگر برنامه های این یادواره تقدیر از خانواده شهدای غریب اسارت و اجرای سرود توسط یکی از آزادگان که در دوران اسارت یک نوجوان بوده است به همراه نوجوانان نسل امروز به اجرای برنامه پرداخت.

در این یادواره جمعی از آزادگان که دوران اسارت زندان های رژیم بعثی بودند به یادهمه شهدای اسارت در اردوگاه های رژیم بعثی فریاد الله اکبر مرگ بر صدام را سردادند، مهمانان و مدیران و شخصیت ها در این مراسم بارها به احترام شهدا، مادران و همسران شهدا قیام کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha