پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از خبرگزاری حوزه

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر روح‌الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خانه ملت، عصر امروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

ببینید:

تصاویر بازدید نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از خبرگزاری حوزه

در جریان این بازدید، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی پس از توضیحات مسئولان خبرگزاری حوزه، با برنامه‌ها و فعالیت‌های رسانه رسمی حوزه آشنا شد.

وی در نشستی با حسن صدرایی عارف مدیر اطلاع رسانی و خبر حوزه های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین میرغیاثی ناظر علمی رسانه رسمی حوزه، یوسف شعبانعلی سردبیر خبرگزاری حوزه و برخی دبیران این رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، از تلاش‌های دست‌اندرکاران و خبرنگاران خبرگزاری حوزه تشکر و قدردانی کرد.

متفکر آزاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله آل هاشم، از این شهید عزیز به عنوان عالمی انقلابی و مردمی به معنای واقعی که محبوبیت زیادی در بین مردم آذربایجان شرقی به ویژه تبریز داشت، یاد کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه روحانیت، تصریح کرد: جدایی از حوزه و روحانیت زمینه‌ساز انحراف است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نیاز آذربایجان شرقی به حضور علما و روحانیون شاخص، خواستار هجرت روحانیون فاضل به استان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha