جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به جنگ رسانه ای دشمن، کار در رسانه جهاد است، گفت: دشمن در جنگ رسانه‌ای با بهره گیری از تمام روش‌ها در مقابل شما ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با تعدادی از خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد شهدای رسانه و خدمت شایسته اظهار داشت: هرکس در مسئولیت و عملی که انجام می‌دهد باید نزد خداوند متعال پاسخگو باشد.

وی افزود: نباید طوری عمل کنیم که با وجود زحمات بسیار حق کسی ضایع شود و کار ارزشمند خبرنگار آگاهی دادن به افراد جامعه برای تصمیم گیری در حوزه‌های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آگاهی امانت بزرگی است و بر اساس اعتقاد راسخ می دانیم که در دنیا حق و باطل و خیر و شری است و وضعیت دشمنان در جبهه‌های مختلف برای حمایت از باطل و شر هم مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ و امروز با تحریف واقعیت‌ها با انگیزه‌های مختلف، حق را باطل و باطل را حق نشان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار در رسانه جهاد است و دشمن در جنگ رسانه ای با بهره گیری از همه روش‌ها در مقابل شما ایستاده است و با رعایت تقوا باید این جهاد را انجام دهید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این نشست از تدوین سند جامع رسانه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این سند با چشم انداز پنج ساله تدوین شده است.

علی فرخنده با بیان اینکه در بخش رسانه ای صدور مجوزها افزایش یافته، افزود: در دو سال گذشته دو جشنواره مطبوعات شرق کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شده است و در سال‌های آینده باید جشنواره ملی مطبوعات در استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره سواد رسانه در استان فعال و حدود 600 اثر در دو بخش ارسال شده است و در شهریور ماه هم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سند جامع رسانه استان با چشم انداز 5 ساله تدوین شده است.

فرخنده تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید برای ایجاد روحیه امید در افراد جامعه تلاش کنند تا بستر رسانه تمدنی در کشور فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی هم گفت: در دو سال گذشته بر اساس تاکید رهبری در بسیج رسانه با استفاده از رسانه‌های جبهه انقلاب، در راستای جهاد تبیین برای انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شد.

سجاد رضایی یادآور شد: دولت سیزدهم در مدت محدود در حوزه رسانه در کشور و استان اقدامات خوبی انجام داد که امیدواریم در دولت جدید هم این کارها استمرار داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha