جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
1

حوزه/ رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: فقدان نظام رسانه‌ای ریشه بسیاری از مشکلات خبرنگاران در کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، ساسان شیخی طی سخنانی در مراسم روز خبرنگار در استان مازندران خواستار توجه ویژه دولت چهاردهم برای حل مشکلات خبرنگاران از جمله در بحث بیمه و مسکن شد و گفت: ما انتظار داریم که دولت زیرساخت های حمایتی لازم را در این راستا فراهم کند.

وی افزود: از سوی دیگر یکی از مشکلات جدی ما که ریشه برخی مسایل دیگر است، فقدان نظام رسانه ای است که در این خصوص نیز از دولت جدید انتظار داریم که این مطالبه مهم را به طور جدی دنبال کرده و با اصحاب رسانه مشورت های لازم را داشته باشد.

سید شمس الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت رسانه و کار خبرنگار اظهار داشت: کار خبرنگاری جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود و از نظر اجتماعی و حقوقی دارای سختی خاصی است.

وی گفت: کار خبرنگاری سخت بوده و دارای ابعادی حقوقی نیز است و سختی امنیتی و جانی هم دارد.

این نماینده مجلس همچنین از اصحاب رسانه خواست تا برای معرفی مسئولیت و وظایف نمایندگی تلاش کنند و گفت: اگر نماینده بنا باشد کار بخشدار و دهیار را انجام دهد، کار نماینده را کسی دیگر انجام نمی‌دهد و لذا از شما خبرنگاران عزیز درخواست داریم که اشرافیت بالاتری نسبت به وظایف نمایندگان مجلس داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha