جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
اراک

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت :خبرنگاران با قلم زدن در مسیر رفع دغدغه‌های مردم، مشق عشق کرده و در مسیر عدالت قدم برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی شامگاه پنج‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری در اراک، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار،بیان کرد: خبرنگاران روشنگران مسیر دانایی، فضیلت و آگاهی‌بخشی به افکار عمومی هستند و رسالت خطیر و بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با قلم زدن در مسیر رفع دغدغه‌های مردم، مشق عشق کرده و در مسیر عدالت قدم برمی‌دارند.

نظری با بیان اینکه خبرنگاران آینه تمام نمای جامعه هستند، اظهار داشت: خبرنگار آگاه، با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و تحلیل‌‎‌های درست از وقایع، نجات‌بخش و هدایت‌گر جامعه‌ است و در این میدان البته کوچک‌ترین اشتباه او می‌تواند جامعه‌ را گمراه کند.

وی افزود : تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی اصحاب رسانه بر همگان عیان است و خبرنگارانی که بر محور انصاف، عدالت و امیدآفرینی قلم می‌زنند در واقع به رسالت خود عمل می‌کنند.

نظری در پایان گفت: شهید اسماعیل هنیه در مقابله با اسرائیل ثابت قدم بود و جان خود را نیز فدا کرد اما این مسیر هم‌چنان با قدرت ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha