پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تبریز

حوزه/ حضرتی گفت: طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در این استان آغاز شده و در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، صمد حضرتی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: این طرح با توجه به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش سفرهای زیارتی مردم به عتبات عالیات در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح بر مجتمع‌های رفاهی و رستوران‌های بین راهی از بابت قیمت، کیفیت اغذیه و خدمات ارائه شده و قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس و خودروهایی که در این زمینه سرویس ارائه می‌کنند، نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قضات شعبه‌های تعزیرات حکومتی به صورت کشیک در پایانه‌های اتوبوسرانی و فرودگاه تبریز مستقر شده و در صورت شکایت شهروندان در خصوص نحوه سرویس دهی، قیمت و خدمات، به شکایت آنها رسیدگی می‌کنند.

حضرتی، ادامه داد: شهروندان شاکی می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا مراجعه به اتحادیه مربوطه، تعزیرات حکومتی یا بازرسان مستقر در پایانه‌ها و فرودگاه شکایت خود را اعلام کنند تا به آنها رسیدگی و پرونده تعزیراتی تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه اولویت این اداره پیشگیری از بروز تخلف است، یادآور شد: در این راستا تلاش می‌شود با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و اصناف و مراکز خدماتی و مسافرتی از موارد تخلف، مانع از تشکیل پرونده تعزیراتی برای آنها شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha