یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
دلیجان

حوزه/سرهنگ ملک حسین چگنی بیان کرد: امسال پنج هزار و ۳۸ تماس از سوی شهروندان برای ماموریت‌های ۱۱۰ برقرار شد که بیش از ۹۰ درصد آن عملیاتی شدند که نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،سرهنگ ملک حسین چگنی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان امروز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه،گفت: وقوع سرقت‌ها در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش یافت و در این مدت ۱۱۴ فقره انواع سرقت کشف و ۱۲۲ نفر سارق شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: با تلاش ماموران و دستگیری این تعداد سارق بیش از ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف و بسیاری از مال باختگان به اموال خود دست یافتند و تعدادی از آنها نیز در مراحل سیر قانونی پرونده برای دستیابی به اموال خود هستند.

فرمانده انتظامی دلیجان تصریح کرد: کشف کالای قاچاق توسط مجموعه انتظامی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است ،۲۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۱۱ هزار و۴۴۷ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۶۲ نفر قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شدند.

چگنی خاطر نشان ساخت: در پنج ماهه امسال ۶ واحد به علت تخلفات صنفی و بهداشتی مهرو موم و به تعدادی از صنوف نیز تذکر و اخطار کتبی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در پارک‌های دلیجان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان با تردد و سر و صدای موتور سیکلت‌ها مزاحمت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام مسئول گفت: امسال پنج هزار و ۳۸ تماس از سوی شهروندان برای ماموریت‌های ۱۱۰ برقرار شد که بیش از ۹۰ درصد آن عملیاتی شدند که نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در این مجموعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha