پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
شاهرخی

حوزه/ امام جمعه خرم آباد، گفت: شهدای عزیز با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری و بارور ساختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی و شهدای مدافع حرم استان لرستان امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدای جامعه اطلاعاتی و حرم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در مجتمع ایثار خرم آباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم، امنیت ایران اسلامی را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، گفت: شهدا با اخلاص و شجاعت جان خود را برای دفاع از میهن در طبق اخلاص گذاشتند و امروز همه باید قدردان نعمت امنیت باشیم.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه شهدای جامعه اطلاعاتی و شهدای مدافع حرم با تأسی از اهداف قیام امام حسین(ع) از هستی خویش گذشتند تا انقلاب اسلامی بیمه و مردم در آسایش و امنیت باشند، خاطرنشان کرد: شهدای عزیز با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری و بارور ساختند.

شفقت استاندار لرستان نیز سربازان گمنام امام زمان(عج) را بسترسازان امنیت کشور برشمرد و گفت: دشمنان همیشه در تلاشند تا در جامعه ناامنی بوجود آورند، اما باید بدانند جوانان غیور این مرزوبوم تا پای جان مدافع آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های چند شهید والامقام استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha