جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی شهرستان نهاوند

حوزه / حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه امروز اولویت دولت باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، گفت: موفقیت دولت، یعنی موفقیت نظام مقدس اسلامی، بنابراین همه قوا و مسئولان لازم است تا با انسجام و وحدت، در مسیر رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با تأکید بر لزوم حمایت همه مجموعه‌ها و دستگاه از دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز در جلسات مختلف فرمودند، همه باید برای موفقیت دولت چهاردهم کمک کنند.

وی افزود: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید کسی با حرف، موضع‌گیری و عمل خود باعث تضعیف دولت شود، که این کار حرام شرعی است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز اولویت دولت باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، خاطرنشان کرد: موفقیت دولت، یعنی موفقیت نظام مقدس اسلامی، بنابراین همه قوا و مسئولان لازم است تا با انسجام و وحدت، در مسیر رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، رکن موفقیت دولت و حکومت تمسک به اصول و راهبردهای نظام و انتخاب افرادی با ایمان، فاضل، انقلابی، صادق و پاکدست است و لذا امیدواریم این موضوع سرلوحه دولت در دوران خدمتش باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha