شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
کد خبر: 1175980
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
نشانی مواکب و محل اسکان زائران اربعین در استان خوزستان

حوزه/ مدیر پردیس نوآوری و فناوری بنیان همراه اول اعلام کرد: استفاده از اپلیکیشن روبیکا در کشور عراق به صورت کاملاً رایگان خواهد بود. هزینه اینترنت رومینگ برای این سوپر اپلیکیشن را خود روبیکا پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران؛ نژادپور مدیر پردیس نوآوری و فناوری بنیان همراه اول، بیان کرد: «در طول برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین، تمامی خدمات اینترنتی این سوپر اپلیکیشن شامل تماس صوتی و تصویری، پیام‌رسان و روبینو، به صورت رایگان ارائه می‌شود و هیچ هزینه‌ای از کاربران دریافت نخواهد شد.»

وی همچنین به تشریح طرح «امت اربعین» و نقش آن در تحول سکوهای آنلاین پرداخت و گفت: «امروزه، پلتفرم‌ها به سمت یکپارچه‌سازی خدمات مختلف حرکت می‌کنند. ما در این طرح قصد داریم خدمات اجتماعی و یکپارچه‌ای را برای زائران حسینی در بستر روبیکا فراهم کنیم.»

نژادپور در ادامه، امکانات ویژه‌ روبیکا برای زائران اربعین در عراق را معرفی کرد و افزود: «در روبیکا بخشی به نام «با تکمیل این طرح تا 2 سال آینده مفهومی به نام «خادم یار حسین» تعریف می‌شود که مشابه نشان‌های اعتبارسنجی در سایر پلتفرم‌ها عمل می‌کند. کاربران علاقه‌مند می‌توانند با ثبت نام در این بخش، خدمات متنوعی همچون حمل و نقل، اسکان، خدمات مالی و اطلاع‌رسانی را به دیگر زائران ارائه دهند.» وی همچنین اشاره کرد که با این خدمات، مردم بدون دخالت دولت می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و مشکلات یکدیگر را حل کنند.

مدیر پردیس نوآوری و فناوری بنیان همراه اول در پایان از مذاکرات با مقامات دولتی و کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین حسینی برای ارائه خدمات بیشتر در بستر این سوپر اپلیکیشن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این اقدامات منجر به تسهیل سفر زائران اربعین حسینی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha