یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
رز

حوزه/ مراسم اختتامیه سومین دوره سه روزه «آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه» با حضور رئیس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در مدرسه علمیه ولی عصر(ع) قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم اختتامیه سومین دوره سه روزه «آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه»عصر شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ با حضور رئیس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، جمعی از مسئولان و اساتید حوزوی در مدرسه علمیه ولی عصر(ع) قمصر پایتخت گل و گلاب ایران برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصرالله درویشی، معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، اظهار داشت: به اذعان اساتید و شرکت کنندگان، برگزاری سومین دوره سه روزه «آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه» در قمصر دوره مطلوبی بود.

معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امیدواریم از پیشنهادات و نظرات شرک‌کنندگان در این دوره بهره‌مند شویم، گفت: تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا افراد اهل فضل و علم و کسانی که از توانمندی علمی بالایی برخوردارند در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام درویشی از برگزاری نخستین کارگاه عمومی در امتداد دوره تهاجمی اوایل مهر ماه سال جاری با ظرفیت بحث رسانه خبر داد و افزود: بنا داریم که برگزاری دوره های قبلی نیز همچنان تدوام داشته باشد.

وی گفت: نخستین کارگاه عمومی در امتداد دوره تهاجمی اوایل مهرماه سال جاری با ظرفیت بحث رسانه برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه سلسه جلساتی را در راستای افزایش دانش و مهارت مواجهه با ایجاد شبهه به صورت مجازی و حضوری خواهیم داشت، گفت: مدنظر است که مباحث تکمیلی در قالب ضبط های استودیویی داشته باشیم.

وی افزود: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور یک ظرفیت موجودی دارد که بنا داریم این گونه ظرفیت ها در اختیار دیگر دوستان نیز قرار داده شود.

حجت الاسلام درویشی به ظرفیت بسیار بالای ویکی پاسخ اشاره کرد و افزود: ظرفیت ویکی پاسخ با ۱۰ زبان زنده دنیا با محوریت پاسخ به سوال و شبهه در فضای ویکی فعالیت می کند ضمن اینکه این ویکی از حیث محتوا و دامنه مخاطب نیز باید توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مشاهدات میدانی و نظرخواهی اساتید گویای این مطلب بود که در این مرحله به اهداف از پیش تعیین کننده رسیدیم، گفت: در این دوره از لحاظ چینش اساتید و کارگاه ها کار جدیدی شکل گرفت.

معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور، آثار مکتوب در قالب کتاب، مقالات و یادداشت‌ها، نشست‌های علمی و مدارس شبهه پژوهشی و فضای چندرسانه ای را از مهم ترین ظرفیت های موجود عنوان کرد و افزود: بنا بر این است که استفاده از این ظرفیت ها با ارتباط و تعامل دو طرفه انجام پذیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha