یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
خوی

حوزه/ حجت الاسلام قاسم خانی گفت: با توجه به تحرکات بیش از پیش دشمن در به حاشیه بردن ایثار و جبهه و شهید و شهادت، ضروری است مسئولین امر برنامه های ویژه ای برای آشنایی نسل جوان با مسئله ایثار شهادت تدارک ببیند و توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در جلسه کنگره سرداران و ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی و ستاد شهرستانی که در فرمانداری ویژه شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تحرکات بیش از پیش دشمن برای به حاشیه بردن ایثار و شهادت ضروری است مسئولین امر برنامه های ویژه ای برای آشنایی نسل جوان با مسئله ایثار شهادت تدارک ببیند و توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

در ادامه این نشست نیز کریم علی نژاد فرماندار شهرستان خوی گفت: این شهرستان بیش از ۱۰۰ برنامه فاخر فرهنگی تا برپایی کنگره ملی سرداران و ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می کند.

فرمانده سپاه خوی هم در این جلسه گفت: کمیته های این کنگره در شهرستان خوی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و جلسات متعددی برای برگزاری آیین های متعدد این‌کنکره در خوی برگزار شده است.

سرهنگ آقایی افزود : در راستای معرفی شهدا و رزمندگان شاخص تعدادی کتاب و نشریه در دست تدوین‌ و تهیه است.

لازم به ذکر است کنگره ملی سرداران و ۱۲هزار شهید سرافراز آذربایجان غربی در نیمه اول سال ۱۴۰۴ برگزار می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha