یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
تسنیم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: دوره چهل روزه هدایت و چشیدن بندگی در سایه قرآن با عنوان طرح تسنیم در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار شد.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان بیان کرد: برگزاری دوره ۴۰ روزه هدایت و چشیدن بندگی در سایه قرآن با عنوان طرح تسنیم زیر بنایی است برای نوجوانان و جوانان که باعث انس بیشترشان با قرآن و سبک زندگی قرآنی شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره‌ها به صورت شبانه روزی و طولانی مدت با برخورداری از اساتید و مبلغین در فضای حوزه علمیه، باعث آشنایی جوانان و نوجوان با این محیط مذهبی و مقدس و همچنین آموزش سبک زندگی قرآنی می‌شود که کار فرهنگی بسیار پسندیده، ارزشمند و در خور توجهی است.

طرح قرآنی تسنیم در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به اینکه در این دوره جلسات مشاوره و اخلاق نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری جلسات اخلاقی توسط سیده فوزیه موسوی، استاد اخلاق و معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب، یعنی زندگی و آموزه‌های قرآنی را هم در کنار حفظ قرآن به نوجوان‌ها و جوان‌ها آموزش می‌دهند که در جای خود قابل تحسین است.

وی در پایان تصریح کرد: تقدیر و تشکر ویژه از خانم کریمیانی پور مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) و همکارانشان و مبلغین مدرسه که این برنامه را در ایام تعطیلات تابستان جهت استفاده بهینه از اوقات فراغت نوجوانان انجام دادند، ضمن اینکه فضای حوزه را در اختیار سازمان‌ها و نهادها قرار دادند، اساتیدشان به نوجوان‌ها آموزش می‌دهند، در زمینه پذیرایی نیز از طریق خیرین و مدیر مدرسه فراهم شده است، امیدواریم این طرح توسعه داده شود به طوری که در مدارس دیگر استان شاهد اجرای این طرح‌های ناب فرهنگی باشیم.

طرح قرآنی تسنیم در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد

طرح قرآنی تسنیم در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha