سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
دفاعیه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) گفت: جلسه دفاعیه پایان نامه با عنوان «دیدگاه متفکرین اهل سنت پیرامون عملکرد بنی امیه با تاکید بر مسئله عاشورا و امام حسین(علیه السلام)» در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌ معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

خانم مینا صمدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، بیان کرد: جلسه دفاعیه با عنوان« دیدگاه متفکرین اهل سنت پیرامون عملکرد بنی امیه با تاکید بر مسئله عاشورا و امام حسین (علیه السلام)» در سال ۱۴۰۳ در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

وی بیان داشت: این جلسه با داوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و راهنمایی حجت‌الاسلام والمسلمین باوقار و نویسندگی خانم نجمه روانتاب به صورت حضوری در این مدرسه برگزار شد.

خانم صمدی خاطرنشان کرد: در این پژوهش به اقدامات بنی امیه و مسئله عاشورا و امام حسین(علیه السلام) پرداخته شده که تبیین و تشریح آنها از دیدگاه متفکرین اهل سنت، پاسخگوی بسیاری از شبهات و سؤالات خواهد بود.

وی افزود:‌ در این پژوهش در سه فصل به عملکرد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ـ نظامی بنی امیه پرداخته شده است و پایان بخش این پژوهش به طور ویژه عملکرد بنی امیه در مسئله امام حسین(علیه السلام) و مسئله عاشورا بررسی شده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در پایان گفت: این پایان نامه موفق به کسب نمره عالی شد.

«دیدگاه متفکرین اهل‌سنت پیرامون عملکرد بنی‌امیه با تأکید بر مسئله عاشورا و امام حسین(ع)» دفاع شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha