سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: گعده علمی در راستای جشنواره بانوی کرامت در حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد.

خانم سمیه احمدی طیفکانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان اظهار داشت: دورهمی علمی ـ پژوهشی در راستای تدوین مقالات کوتاه نوشت بانوی کرامت با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه این استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، بیان کرد: این دورهمی علمی پژوهشی در راستای تدوین مقالات کوتاه نوشت با استاندارهای سئو برای ارسال به جشنواره بانوی کرامت به همت معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان و مدارس علمیه فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و الزهراء(سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد.

گعده علمی در حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اساتید و طلاب در این دورهمی علمی پژوهشی به صورت عملی به مدت یک روز از صبح تا عصر به تدوین مقالات کوتاه نوشت با استانداردهای سئو پرداختند.

احمدی در پایان تصریح کرد:‌ آموزش و تولید محتوای متناسب با فضای مجازی از ضروریات استان هرمزگان است که در این راستا جلسات کارگاهی با حضور آقای نصاری به صورت مجازی در استان برگزار شد.

گعده علمی در حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha