چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
دفاعیه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس گفت: جلسه دفاعیه پایان نامه با عنوان «بررسی سبک زندگی اسلامی بانوان با رویکرد فقهی» در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌ معصومه(س) بندرعباس برگزار شد.

خانم مینا صمدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، بیان کرد: جلسه دفاعیه با عنوان «بررسی سبک زندگی اسلامی بانوان با رویکرد فقهی» در سال ۱۴۰۳ در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با داوری حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی به صورت مجازی و راهنمایی خانم مریم جعفری سراجی استاد مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس و نویسندگی هاجر زارعی از طلاب رشته فقه و اصول به صورت حضوری در این مدرسه برگزار شد.

دفاع از پایان‌نامه «بررسی سبک زندگی اسلامی بانوان با رویکرد فقهی» در بندرعباس

صمدی خاطرنشان کرد: این تحقیق طبق مقررات پژوهشی پس از مقدمه و مباحث مقدماتی به مفهوم شناسی واژگان کلیدی؛ طهارت، نکاح، طلاق، سبک زندگی و کارکرد فقه در سبک زندگی پرداخته و در سه فصل تدوین شده است.

وی افزود:‌ این تحقیق به بررسی رویکرد فقهی سبک زندگی بانوان در طهارت و روابط اجتماعی و رویکرد فقهی سبک زندگی بانوان در نکاح و رویکرد فقهی سبک زندگی بانوان در طلاق پرداخته است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس در پایان گفت: این پایان نامه موفق به کسب نمره عالی شد.

دفاع از پایان‌نامه «بررسی سبک زندگی اسلامی بانوان با رویکرد فقهی» در بندرعباس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha