جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: رهبر معظم انقلاب مهمترین مسئله کشور را اقتصاد عنوان کردند و دولت جدید با پشتوانه‌ رأی بالای مجلس باید در مسیر حل این مشکلات گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت شاهد برگزاری جلسات رای اعتماد مجلس به منظور تعیین اعضای کابینه دولت جدید بودیم و رأی بالا به هر کدام از وزرا یک رسالت بر دوش آنها ایجاد کرد که در مسیر خدمت به مردم تلاش خود را مضاعف کنند.

وی برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی که امسال با شعار مرگ بر اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم غزه صورت گرفته را جلوه‌ای از انسجام ملت‌های مسلمان برشمرد و گفت: برخی دولت‌های عربی دست از حمایت پیدا و پنهان از رژیم صهیونیستی بردارند، چرا که یک روز به سراغ آنها نیز خواهد آمد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مهمترین مسئله کشور را اقتصاد عنوان کردند و دولت جدید با پشتوانه‌ رأی بالای مجلس باید در مسیر حل این مشکلات گام بردارد.

وی از هفته دولت به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای بیان دستاوردهای نظام یاد کرد و یادآور شد: همه دولت‌ها باید بدانند بخشی از نظام جمهوری اسلامی هستند و اقدامات آنان به نام نظام نوشته می‌شود و لذا باید به سمت تحقق اهداف دولت کریمه حرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha