جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
امام بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:اجتماع عظیم اربعین حسینی پشتوانه ای محکم برای جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی اوج نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام است افزود:اجتماع عظیم اربعین حسینی پشتوانه ای محکم برای جبهه مقاومت است .

وی با بیان اینکه هر آنچه در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مشاهده می‌شود سراسر خوبی، نیکی و مهربانی است اظهار داشت:همایش پیاده روی اربعین حسینی و انسجام وحدت جهان اسلام موجب یاس و ناامیدی اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است‌.

امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم بیان داشت: رئیس‌جمهور منتخب با آراء مردم انتخاب شد و مردم انتظار دارند مشکلاتی از قبیل گرانی،معیشت،مسکن و بیکاری را کاهش دهد و برای رفع این مشکلات چاره ای بیاندیشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ملت ایران ملتی بیدار ،آگاه و بصیر هستند و تا پای جان وفادار به نظام و انقلاب هستند خاطر نشان کرد:مردم ایران اسلامی شایسته خدمت هستند و باید برای خدمت رسانی به مردم شبانه روزی تلاش جهادی داشته باشیم.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر بسیار مردمی بودند که در جهت خدمت به مردم گام‌هایی برداشتند و دولت سیزدهم نیز کارهای مهمی در حوزه‌های عمرانی، تولیدی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام داد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمن با ترور شهید هنیه جواب و انتقام سختی خواهد گرفت خاطر نشان کرد: به دشمنان پاسخی داده می‌شود که دیگر جرات چنین اقداماتی را نداشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز اشغال ایران توسط متفقین گفت: انگلیس، روس و آمریکا بعد از اینکه وارد ایران شدند، رضاخان را بیرون کردند و این نشان دهنده این بود که بیگانگان برای پهلوی تصمیم می گرفتند و امروز ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی با وحدت و انسجام هرگز اجازه تصمیم در امورات کشور را به بیگانگان نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha