جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
.

حوزه/امام جمعه نظرآباد گفت:راهپیمایی اربعین، به عنوان مانور وحدت مسلمانان، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به شکوه و جلوه میلیونی زائران اربعین حسینی گفت: زائر امام حسین(ع) چون قبر او را زیارت کند، ابا عبدالله(ع) به او نظر کرده و بر او دعا می‌کند.

وی افزود: راهپیمایی اربعین، به عنوان مانور وحدت مسلمانان، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم خدمت بی‌ منت مسئولین به مردم خاطرنشان ساخت: شهید رئیسی چهار دهه پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر، دوباره ادبیات ناب خدمت بی‌ منت را احیاء کرد.

وی یاد و خاطره شهید رجایی را نیز گرامی داشت یاد آور شد:شهید رجایی‌ می‌گفت: «شما باید هر وقت من را می‌بینید، بپرسید چه می‌کنی؟ و حتی سر من فریاد بکشید؛ البته فریادی برادرانه و همچون اعضای یک خانواده که برای مستضعفان چه کرده‌ای؟

امام جمعه نظرآباد با توجه به تشکیل دولت جدید گفت :خدمت به مردم و کاهش مشکلات معیشتی در داخل کشور و اقدام هوشمندانه و قاطعانه در سیاست خارجی خصوصا در مقابله با استکبار جهانی مورد انتظار است.

وی در ادامه به وحشت صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها درکنار متحدانشان این روزها، برای جلوگیری از گرفته شدن انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه»، ترفند «مذاکره برای آتش بس» را کلید زده‌اند. جالب است که، خودشان دور هم جمع شده‌اند و نام این مذاکرات را هم «مذاکرات آزادی گروگان‌ها» گذاشته‌اند.

حجت الاسلام محمدی به ضعف و زوال پذیری رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت:رونمایی از شهر موشکی عماد ۴ حزب الله لبنان پس از طوفان الاقصی نماد دیگری از شکست اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha