جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
لب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در میدان و مصاحبه رعب شدیدی را در دشمن ایجادکرده است گفت: در دریای خزر ارتش مقتدرمان در کنار آذربایجان و باکو یک مانوری را انجام دادند که پیام این است اگر کوچکترین خطایی اسرائیل بکند تنبیه خواهدشد.

به گزازش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی درخطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر به حضور دو میلیون و نیمی مردم کشورمان در پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: امید داریم که خداوند ثواب پیاده روی اربعین را نصیب جاماندگان بکند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه محتوای زیارت اربعین باید مدنظر همگان باشد گفت: 20 میلیون جمعیت در پیاده اربعین شرکت کردند تا به امام زمان(عج) بگویند آمادگی یاری شما را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه فرماندار و شهردارک کاشان از طرف مردم به مواکب کاشانی ها و آران وبیدگل برای عرض خداقوت رفته اند گفت: انشالله با سرکشی این عزیزان از 40 موکب منطقه کاشان بتوانند کمبودهای آنها را برطرف نمایند.

وی به دیدارش بامدیران و کارکنان سازمان آب و اداره دارایی کاشان اشاره کرد و افزود: در اداره دارایی گفته شد مالیاتی که مردم می پردازند 45 درصد بودجه کشور را تامین می کند لذا از کسانی که مالیات خودشان را به موقع می پردازند تا دست دولت ها برای طرح های عمرانی از جمله آسفالت هایی که شهرداری انجام می دهدصمیمانه قدردانی می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و یاد آور شد: پیامبر اکرم (ص) فرمودندیک غسل با تمام مستحبات اش 3 کیلو آب (بطری 4 لیتری)کافی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در وضو گرفتن،ظرف شستن،استحمام و شستن منزل در مصرف آب اسراف نکنیم و به مقدار مصرف کنیم گفت: امسال الگوی مصرف مقداری تغییر کرده است یعنی تا یک حدی الگو است ولی از حد الگو اگر بیشتر مصرف شود آزاد حساب می شود البته من اعتراض کردم که آزاد آنها خیلی بالا بود و به مقامات بالا هم گفته ام.

امام جمعه کاشان ضمن گرامی داشت سالروز شهادت لاجوردی و اندرزگو گفت: شهید اندرزگو به چهره های مختلف معروف بود و اسم های مستعار فراوان داشت و یک شخص شجاع ، نترس و مبارز بود.

وی با بیان اینکه شهید لاجوردی 9 سال در زندان های رژیم شاهنشاهی بود گفت: به قدری این شهید شکنجه می شوند که چشم ایشان از بین می رود و جانباز می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه این شهید تظاهرات های بزرگی علیه اسرائیل راه انداخت گفت: شهید لاجوردی که با تحمل بدترین شکنجه ها بعد از انقلاب وقتی رئیس زندان اوین شد شکنجه گاه ها را تبدیل به مراکز آموزشی کرد، کتابخانه و استخر درست کرد و به زندانیان اقسام کارها را یاد داد تا وقتی آزادشدند دارای شغل باشند.

امام جمعه کاشان ضمن گرامی یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: علی رغم اینکه این دو شهید یک سال بیشتر رئیس جمهور و نخست وزیر نبودند خداوند به خاطر اخلاص و کارجهادی آنها نام نیک برایشان به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه مطالب شهیدان رجایی و با هنر را می توانیم برای شهید رئیسی هم بیان کنیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در 17 تیرماه امسال فرمودندآقای رئیسی مردمی بود در سیاست خارجی عزتمند، معتقد به توان داخلی، اهتمام به طرح های بزرگ، زنده کردن امید در بین مردم و صراحت در مواضع انقلابی داشت ،خستگی ناپذیر در کاربود ودارای منش اخلاقی و اهل ذکر و دعا بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن گرامی داشت روز پزشک و داروسازی گفت: غرب در طب و داروسازی سر سفره مسلمانان نشسته است چرا که محمدزکریای رازی کاشف الکل سولفوریک و متخصص در شیمی و پزشکی یک شخص مسلمان بود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه پزشک باید خیرخواه باشد و نهایت تلاش خودش را برای مداوای بیمار به کار گیرد گفت: امام صادق (ع) فرمود اگر پزشکی زخم دیده را ببیند درحالی که می تواند اما علاج نکند در زخم زدن به او سهیم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: خدای متعال برای تمام بیماری ها دارو را در طبیعت تعبیه کرده است تا داروساز با توکل به خداوند و سخت همتی خودش دارو را کشف کند.

وی بابیان اینکه در رای اعتماد مجلس به کابینه دکتر پزشکیان دوتا نظریه وجود دارد گفت: بعضی از متدینین به مجلس ایراد گرفتند که رای اعتمادبه افرادی که نامتعهد هستند و نسبت به نظام سلطه واداده اند مصداق فعل حرام سیاسی است ولی نظری که حقیر تایید می کنم نظریه دوم است که مجلس شورای اسلامی به کارنامه دکتر پزشکیان در این مدت کوتاه نگاه کرد دید در مرحله اول با نهادهای نظارتی و امنیتی تعامل خوبی داشت و افرادی که از نظر شاخص های امنیتی منفی بودند کنار گذاشت.

وی با اشاره به حوادث غزه و بیان اینکه اسرائیل حملات خودش را به لبنان گسترش داده است گفت: این حادثه باعث شده سید حسن نصرالله عمق سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دهد تا میزان پدافند آنها به دستش بیاید، ثانیا یمن مقتدر برای کم کردن فشار به غزه به لطف خدا و کمک جمهوری اسلامی تا کنون 180 کشتی متجاوز را هدف قرار داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی در میدان و مصاحبه رعب شدیدی را در دشمن ایجادکرده است گفت: در دریای خزر ارتش مقتدرمان در کنار آذربایجان و باکو یک مانوری انجام دادند که این است اگر کوچکترین خطایی اسرائیل بکند تنبیه خواهد شد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه محل اقامت نتانیاهو با پهپادها تصویر برداری می شود گفت: حزب الله قهرمان از یکی از شهرهای موشکی زیرزمینی خودش رونمایی می کند که همه اینها چنان رعبی در صهیونیست ها ایجادکرده است که نمی دانند حمله از کجا آغاز خواهد شد ،لذا 360 درجه در اضطراب هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha