جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
ماموستا سید عبدالقادر حسینی

حوزه/ امام جمعه سروآباد گفت: همه ما قدردان خدمات دولت هستیم و برای دولت وفاق ملی از خداوند متعال خواستار موفقیت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سروآباد اظهار داشت: دنیا برای همه ما مکانی برای انجام تکالیف الهی است و به عنوان مسلمان ملزم به رعایت و عمل به دستورات دین مبین اسلام می‌باشیم.

امام جمعه سروآباد گفت: دولت و مردم باید برای برطرف کردن مشکلات در جامعه با هم تعامل داشته باشند و امیدواریم در دولت چهاردهم شاهد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور باشیم.

وی تشریح کرد: همه ما قدردان خدمات دولت هستیم و برای دولت وفاق ملی از خداوند متعال خواستار موفقیت هستیم، زیرا این دولت می‌تواند مشکلات مردم را برطرف نماید.

وی با اشاره به اینکه در استان کردستان مشکلات و کمبودهای بسیاری دیده می‌شود، ابراز کرد: کردستان با وجود غنی بودن از نظر معادن طبیعی و همچنین نیروهای کار و نیروی انسانی، باز هم در بسیاری از حوزه‌ها دچار کمبود و نارسایی است، بنابراین انتظار ما از دولت این است که نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

ماموستا حسینی با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در بحث انرژی، عنوان کرد: امسال تابستان گرمی در کشور را شاهد بودیم، بنابراین مصرف انرژی نیز در کنار آن بالا رفت، لذا انتظار داریم مردم در مصرف انرژی نهایت دقت را داشته باشند تا همه به‌صورت یکسان از این نعمت برخوردار شوند.

امام جمعه سروآباد ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد به شهادت رسیدن برادران و خواهران در فلسطین و غزه هستیم، ضمن محکوم کردن این جنایات بی‌سابقه از خداوند می‌خواهیم شر اسرائیل را از جهان اسلام کوتاه نماید.

وی ضمن تبریک روز پزشک یادآور شد: همه مردم قدردان خدمات و دلسوزی‌های این قشر باسواد و متعهد می‌باشند و از خداوند متعال برای آنها سلامتی و تندرستی خواهانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha