جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: همه ملت ایران امیدوارند که دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور به شعارهای خود جامعه عمل بپوشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: همه ملت ایران امیدوارند دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور به شعارهای خود جامعه عمل بپوشاند.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: بی‌شک با تعامل و همکاری سه قوه می‌توان مشکلات در کشور را از بین برد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولتمردان و وزرا باید همواره غمخوار مردم به‌ویژه قشر مستضعف و کم درآمد باشند، بنابراین باید از ظرفیت‌های کشور به ویژه استانی همانند کردستان برای توسعه و آبادانی کشور استفاده شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: بی‌گمان مدیریت درست و عاقلانه یکی از عوامل اصلی توسعه و پیشرفت در کشور محسوب می‌شود، بنابراین باید برای این امر همه در کنار دولت و همراه دولت باشیم.

وی عنوان کرد: همچنین می‌توان با تعامل و منطق، مشکلات اقتصادی را نه تنها برطرف نمود بلکه رشد اقتصادی در کشور را شتاب بخشید.

امام جمعه سنندج با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، عنوان کرد: زمان برخورد جدی جهان اسلام با صهیونیست‌های جنایتکار فرا رسیده است، باید کشورهای اسلامی هرگونه رابطه با این رژیم غاصب و کودک‌کش را قطع نمایند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سکوت مجامع مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، ابراز کرد: باید از جهانیان پرسید که تا چه زمان باید شاهد نسل کشی مردم غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha