یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
ساوه

حوزه/ همزمان با ایام ماه صفر مراسم عزاداری با حضور مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران ساوه و عموم بانوان شهرستان ساوه در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با ایام ماه صفر مراسم عزاداری با حضور مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران ساوه و عموم بانوان شهرستان ساوه همراه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در حسینیه موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا توسط طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول (س) آغاز شد و در ادامه خانم سمیه رضاپوریان از اساتید حوزه علمیه خواهران به بیان احکام آرایش‌های نوظهور در جمع بانوان پرداخت و اظهار داشت: کاشت ناخن از آرایش‌های نوظهوری است که به نوعی یک هجمه فرهنگی محسوب می‌شود.

در ادامه گروه نمایشی هیئت دخترانه فاطمه الزهرا(س) متشکل از دختران خردسال، نوجوان و جوان، نمایش مذهبی وداع حضرت زینب(س) و بانوان خیام با شهدای کربلا را اجرا کردند.

سپس از مسئول و اعضای گروه نمایشی با اهدا هدایا توسط مدیران مدارس علمیه خواهران ساوه تقدیر به عمل آورده شد.

همچنین خادمان ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوه با همراهی پرچم متبرک عتبات عالیات در این مراسم حضور یافته و عزاداران و حاضران در مراسم، به پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) متبرک شدند.

اهدای هدایای ویژه به دختران خردسال به یاد حضرت رقیه(س)، مداحی و روضه خوانی خانم جدی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha