یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
دوره

حوزه/ دوره تربیت مربی اربعین‌تعالی، با حضور طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در اردوگاه نرجس‌خاتون(س) قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در افتتاحییه دوره تربیت مربی اربعین‌تعالی که امروز با حضور طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در اردوگاه نرجس‌خاتون(س) قم برگزار شد، عنوان کرد: شما عزیزان آغازگر یک اقدام بزرگ و یک رخداد مبارک خواهید بود، در این ایام که خیلی‌ها بار سفر اربعین و زیارت امام‌حسین(ع) را بستند، شما به این دوره مشرف شده‌اید، مطمئن باشید کاری که شما خوبان انجام می‌دهید شاید اجرش در این مسیر دیده بشود و بدون شک کار با ارزش ذی‌قیمتی است.

وی افزود: امیدوارم این دوره در آغاز سال تحصیلی یک اربعین تعالی برای طلاب جدید الورود و یک شروع مستحکم برای ورود به سربازی امام‌عصر(عج) باشد، این دوره مبارک با هماهنگی و همراهی سه معاونت آموزش، پژوهش و معاونت فرهنگی‌تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی‌تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: این سه معاونت در کنار هم با تشکیل یک کارگروه این طرح را تنظیم و به ابعاد اجرایی رساندند، البته آغازگر این طرح به حسب تکلیف معاونت فرهنگی بود ولی بر حسب نقش‌های گوناگون که معاونت‌ها دارند و بر حسب ضرورتی که باید همه ظرفیت حوزه علمیه خواهران به کار می‌آمد، تمام توان این معاونت‌ها برای اجرای هرچه بهتر این دوره پای کار آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی گفت: امیدوارم که برنامه‌های تدارک دیده شده در این سه روز برنامه‌های سرشار از معرفت حکمت و برکت برای یکایک شما بوده باشد و شما آغازگر یک جریان تربیتی در حوزه‌های علمیه خواهران باشید.

در ادامه این دوره حجت‌الاسلام پارسا به تبیین طرح اربعین تعالی پرداخت و به سوالات اساتید و طلاب در خصوص برگزاری این دوره پاسخ داد، در روز اول این دوره کلاس مهارت خانوادگی با تدریس خانم محمدی و کلاس مهارت ارتباط موثر با تدریس حجت‌الاسلام کریمیان و نیز کارگاه استعدادیابی و خودشناسی با تدریس خانم شاسیا صورت گرفت.

دوره تربیت مربی اربعین تعالی، از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه سال جاری در اردوگاه نرجس‌خاتون(س) قم و در جوار مسجد مقدس جمکران با حضور ۷۰ نفر از اساتید و مربیان منتخب سراسر کشور با همکاری معاونت‌های فرهنگی‌تبلیغ، آموزش و پژوهش مرکز مدیریت و با تدریس اساتید مجربی از جمله حجج‌اسلام والمسلمین رجبی، عالم‌زاده‌نوری، حمید محمدی، سیدرضی موسوی‌گیلانی و ... برگزار می‌شود.

طرح اربعین تعالی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد

طرح اربعین تعالی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد

طرح اربعین تعالی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha