دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
کد خبر: 1176358
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
دیدار بسیجیان قمی با خانواده شهید آقازاده

حوزه/ اردوی معنوی و خاطره انگیز گلزار شهدای موسی بن جعفر(ع) قم با حضور بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) و دیدار با خانواده شهید آقازاده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت پاتوق دختران ظهور پایگاه حضرت خدیجه(س) حوزه مقاومت حضرت آسیه(س)، اردوی معرفتی دیدار با شهدا با حضور بسیجیان در گلزار شهدای موسی بن جعفر(ع) به همراه دیدار با خانواده شهید سردار علی آقازاده برپا شد.

فاطمه آقازاده، دختر شهید علی آقازاده ضمن تأکید بر اخلاص و تواضع ویژه پدرشان، در بیان خاطره‌ای زیبا از شهید، گفت:«...تا قبل از شهادت پدر، اعضای خانواده فکر می کردند که ایشان یک کارمند ساده سپاه است و هیچ گونه درجه ای ندارد! اما پس از شهادت ایشان فهمیدند که پدر درجه سرتیپی دارد؛ ولی هرگز درباره‌ی آن صحبتی نکرد...»

وی در ادامه بیانات خود، خواسته پدر شهیدشان را از جوانان و نوجوانان امروزی این گونه تشریح کرد: «اهل مطالعه باشید و آگاهی خود را در زمینه های گوناگون افزایش دهید تا بصیرت پیدا کنید و توانایی تشخیص حق و باطل را بیابید؛ همچنین توصیهٔ زیاد به اطاعت مطلق از ولایت فقیه داشتند.»

آقاجانی یکی از مربیان پایگاه حضرت خدیجه (س) هدف از برگزاری این اردو را انس نوجوانان با شهدا، جهت ایجاد معنویت و بصیرت در راه تحقق آرمان های امام و شهدا عنوان کرد.

گفتنی است که در پایان این اردوی معرفتی و اهدای رزق معنوی، بسیجیان، مزار شهدای مدافع حرم را زیارت و غبار روبی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha