دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
اراک

حوزه/آیت الله دری نجف آبادی نائب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی انتخاب شایسته یحیی ابرهیم سنوار را به عنوان رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نائب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی انتخاب شایسته یحیی ابرهیم سنوار را به عنوان رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تبریک گفت.

در این متن این پیام آمده است : انتصاب برادر مجاهد، مومن و مبارز برادر گرانقدر یحیی سنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش حماس که به حق مناسب ترین گزینه برای جانشینی برادر مجاهد شهید اسماعیل هنیه است را به برادرانمان در جنبش حماس ،ملت مظلوم فلسطین و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفته و از خداوند سبحان توفیق روز افزون این فرمانده شجاع و سلحشور و جبهه مقاومت را در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی در این مقطع حساس تاریخی مسئلت می‌نمایم.

بدون شک انتخاب شایسته این برادر مجاهد که تمام عمر در راستای تحقق آرمان مقدس فلسطین مظلوم تلاش کرده است، نشان از آن دارد که رهبران حماس مانند گذشته بر ایستادگی، مبارزه و مقاومت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و آزادی قدس شریف مصمم و با قدرت گام بر خواهند داشت.

شهید هنیه تجلی پایداری در راه آرمان فلسطین و قدس شریف بود و در طول عمر با برکت خود مقتدرانه در کنار مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم دغدار غزه تصویری ماندنی از مقاومت و ایمان به وعده الهی را به آزادی خواهان جهان نشان داد و بدون تردید، شهادت وی راه مقاومت را استوارتر و پایان حیات رژیم صهیونیستی را نزدیکتر از گذشته خواهد ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha