سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
اراک

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با تصویب هیأت وزیران، بخش جدیدی به مرکزیت شهر مهاجران در شهرستان شازند تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،بهنام نظری معاون سیاسی _امنیتی استانداری مرکزی اظهار داشت: با توجه به درخواست فرمانداری شهرستان شازند، شورای شهر مهاجران و جمعی از معتمدین و مردم عزیز منطقه به‌منظور ایجاد بخش جدیدی به مرکزیت شهر مهاجران، این موضوع از ابتدای سال ۱۴۰۲ به جریان افتاد و با دستور وزیر کشور بعد از سلسله اقدامات کارشناسی و بازدیدهای میدانی، طرح اولیه توسط استانداری مرکزی تهیه و به وزارت کشور ارسال شد.

وی افزود: پس از ارائه طرح در کمیسیون‌های مربوطه، تغییرات تقسیماتی بعد از طی مراحل کارشناسی و تأیید وزارت کشور به تصویب هیأت دولت رسید.

نظری تصریح کرد: بر این اساس علاوه بر چهار بخش مرکزی، سربند، زالیان و قره کهریز، بخش جدیدی با مرکزیت شهر مهاجران به انضمام ۲ دهستان و ۱۷ روستا به شهرستان شازند اضافه خواهد شد.

معاون سیاسی _امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد : ایجاد بخش جدید مهاجران، برنامه‌ریزی‌ها در جهت احیای امکانات طبیعی، استعدادهای اجتماعی و توسعه امور رفاهی و اقتصادی این منطقه را تسهیل خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: از پیگیری‌های ویژه استاندار مرکزی و همه‌ی عزیزانی که پیگیر تحقق این خواسته به حق مردم بودند قدردانی می‌کنم و امیدواریم تأسیس بخش مهاجران که هدیه‌ای به مردم شریف و نجیب این منطقه است باعث شتاب هر چه بیشتر در روند پیشرفت و توسعه شهرستان شازند باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha