سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
اراک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی و پیمان عمیق و ناگسستنی با ملت مظلوم و مقتدر، فلسطین گفت: تمامی جنایت‌های این رژیم جعلی و غاصب با حمایت‌های آمریکا انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات ارتش رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی و پیمان عمیق و ناگسستنی با ملت مظلوم و مقتدر، فلسطین گفت: تمامی جنایت‌های این رژیم جعلی و غاصب با حمایت‌های آمریکا انجام می‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بیانیه آورده است: جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه نمازگزاران مدرسه الدرج در شهر غزه، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردان و زنان بی‌گناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این فاجعه ننگین صهیونیست‌ها ناشی از سکوت مجامع و مراجع موثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت ضد بشری و جنایتکار آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل است و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی و از همه مهمتر تقویت هر چه بیشتر وحدت و یکپارچگی و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان و آزادیخواهان جهان و پیگیری‌های کنفرانس اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام آورده است: مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن محکوم نمودن این جنایت غیرانسانی رژیم صهیونیستی، جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد را به اقدام فوری برای توقف جنایات رژیم کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی فرا می‌خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha