دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
موکب

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه بوشهر گفت: خدماتی که در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه ارائه می‌کنیم در زمینه‌های اسکان و پذیرایی از زائران امام حسین(ع) به صورت ۲۴ ساعته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدرضا اسماعیل‌پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه صرفاً از محل موقوفات و اجرای امینانه‌ نیات واقفین خیراندیش به ارائه خدمات به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی می‌پردازد.

وی افزود: موکب ما با نام شهدای مدافع حرم از محل موقوفات استان بوشهر است و حدود ۱۱ سال است که در مرز شلمچه در خدمت زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی به خدمت می‌پردازیم.

مسئول موکب شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: خدماتی که ما در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه ارائه می‌کنیم در زمینه‌های اسکان و پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به صورت ۲۴ ساعته و در مرز شلمچه است.

وی تصریح کرد: در استان بوشهر، بیشترین موقوفات مربوط به نشر معارف اهل بیت(ع) است و موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه صرفاً از محل موقوفات و اجرای امینانه‌ نیات واقفین خیراندیش به ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی می‌پردازد و حضور اوقاف در مرز شلمچه باعث تبلیغ هرچه بیشتر وقف برای اهل بیت(ع) به‌عنوان یک امر حسنه می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha