سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
اراک

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی طی پیامی  افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی طی پیامی افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس را تبریک گفت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: در سایه الطاف باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)،قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی در المپیک پاریس حماسه خلق کردند،تا برگی زرین را برصفحه تاریخ ورزش ایران اسلامی بیفزایند.

ورزشکاران دلاور کشورمان شامل زنان و مردان قهرمان به تلاش و کوشش و هنرآفرینی در این رقابت‌ها پرداختند و با قدرتمندی به مصاف حریفان و رقیبان رفتند و توانستند نتایج درخشان و در خور ملت ایران را به‌دست آورند.

کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز توسط قهرمانان ارزنده کشورمان در کشتی فرنگی و آزاد، همچنین تکواندو کاران عزیز بخصوص خانم‌هایی که تاریخ‌سازی در آوردگاه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به ارمغان آورده‌اند به جامعه ورزشی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات هر چه بیشتر ورزشکاران ایران اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های المپیک 2024 پاریس، موفق شد که با کسب سه مدال طلا توسط هادی ساروی، سعید اسماعیلی و آرین سلیمی به همراه پنج نقره توسط علیرضا مهمدی، ناهید کیانی، حسن یزدانی، مهران برخورداری، امیرحسین زارع و رحمان عموزاد و همچنین کسب سه مدال برنز توسط امین میرزازاده، مبینا نعمت‌زاده و امیرعلی آذرپیرا، در رتبه بیست‌ویکم دنیا قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha