چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
اعزام

حوزه/ مراسم اعزام و بدرقه ۵۰ نفر از خواهران مبلغ اربعین به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضل و تجلیل از خانواده شهید آقازاده‌نژاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، امروز در مجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ضمن حضور در مراسم اعزام و بدرقه ۵۰ نفر از خواهران مبلغ اربعین از خانواده شهید سعید آقازاده‌نژاد تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل در این مراسم در رابطه با عظمت و کرامات خدمت به زائر امام‌ حسین(ع)، عنوان کرد: خواهران طلبه بدانند خدمت به زائر اباعبداالله الحسین(ع) کمتر از خدمت به اهل‌بیت علیهم السلام نیست.

وی ادامه داد: عظمت و کرامت حضرت(ع) تا حدی است که امکان طلب استشفاء از خاک و تربت قبور هیچ‌یک از اهل‌بیت علیهم السلام امکان پذیر نیست، اما تربت مزار امام‌حسین(ع) برای شفاء سفارش شده است، ویژگی دیگر عظمت حضرت، کامل بودن نماز در کربلا است که انسان می‌تواند نماز خود را به صورت کامل ادا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: یکی دیگر از کرامات مطرح شده، بیان بزرگداشت‌های متعدد مانند اربعین است که در مفاتیح‌الجنان از ائمه معصومین علیهم السلام به ما سفارش شده است.

وی در پایان بیان کرد: طلبه‌های خواهر بدانند که آنان شاگردان حضرت زهرا(س) و یار حضرت صاحب‌الزمان(عج) خواهند بود و در انجام رسالت طلبگی خود، ناامیدی را نپذیرند؛ زیرا همان طور که نصایح و امر به معروف امام حسین (ع)، زندگی حر بن ریاحی را دگرگون کرد، می‌توان با بهره‌گیری از رسالت اهل‌بیت علیهم السلام، به هدایت رسید.

شایان ذکر است، امسال با رایزنی و هماهنگی‌های صورت گرفته معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با ستاد اعزام مبلغ اربعین حدود ۱۰۰۰ نفر از خواهران طلبه در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به امر تبلیغ و تبیین مشغول می‌شوند که ۸۰۰ نفر به صورت مبلغ سیار و ۲۰۰ نفر به‌ صورت مبلغ ثابت، فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha