چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
خدمات

حوزه/ حجت الاسلام صادق زاده از استقرار 17 کانکس لباسشویی در 14 نقطه از مسیر پیاده‌روی اربعین و حدود ۴۵۰ خادم افتخاری به صورت شبانه‌روزی برای خدمت رسانی به زائرانحسینی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: امسال دهمین سالی است که آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان، به زائران اربعین خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

وی افزود: در سال جاری، 17 کانکس لباسشویی در 14 نقطه از مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر هستند و حدود ۴۵۰ خادم افتخاری به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر اجرایی آستان مقدس خواهر امام رضا(ع) در اصفهان، توجه به فعالیت‌های متنوع برای نوجوانان را یکی دیگر از اقدامات آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان دانست و گفت: با مشارکت شهرداری و مبلغان حوزه کودک و نوجوان، فعالیت های فرهنگی برای نوجوانانی که در مسیر پیاده روی قرار دارند، در نظر گرفته شده و مقرر شد بسته های فرهنگی معنوی به نوجوانان اهدا شود.

وی ادامه داد: آستان مقدس حضرت زینب (س)، خواهر امام رضا (ع) در اصفهان و همکاری سازمان حج و زیارت استان و بنیاد «دعبل»، سومین گروه از خادمین به منظور خدمت رسانی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

حجت الاسلام صادق زاده عنوان کرد: اعزام خادمین تا 25 مرداد و در قالب چهار کاروان زیارتی ادامه دارد، ارائه خدمات فرهنگی به کودکان (با همکاری موکب مسلم بن عقیل شهرداری اصفهان) همچنین اقدامات پزشکی، تعمیرات کیف و کفش، کالسکه و ویلچر و تلفن همراه، خیاطی، پتوشویی، تولید روزانه 50 تن یخ و 60 هزار ظرف یک نفره آب، ماساژ و ... از جمله خدمات ارائه شده از سوی این زائرین در ایام اربعین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha