چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
طهماسبی

حوزه/ امام جمعه سابق کوهدشت با بیان اینکه بنا به منیت نداشته و نداریم، افزود: همیشه در مسائل سیاسی جانب انصاف، عدالت و قانون را در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه سابق کوهدشت امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید این شهرستان، اظهار داشت: از لطف و محبت مردم کوهدشت و خانواده شهدا و رزمندگان بسیار سپاسگزارم و از مردم شهرستان کوهدشت حلالیت می‌طلبم.

وی گفت: بنده یک طلبه هستم و هرچه بوده، لطف و محبت خداوند متعال است.

امام جمعه سابق کوهدشت با بیان اینکه بنا به منیت نداشته و نداریم، افزود: همیشه در مسائل سیاسی نیز جانب انصاف، عدالت و قانون را در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: توسعه مساجد و مصلی، تأسیس مدرسه علمیه خواهران، تامین زمین ۸ هزار متری برای طلاب و استاد سرا، حضور سالانه صد روحانی مشاور در شهرستان، برگزاری جلسات فرهنگی و علمی از جمله برنامه‌هایی است که پیگیری نموده‌ایم.

وی با بیان اینکه کوهدشت دارای بیش از ۵۰۰ روحانی و عالم فاضل بوده و شهرستانی نخبه پرور است، خاطرنشان کرد: اگر لطف و عنایت خداوند متعال نبود، بنده نمی‌توانستم طلبه باشم، بنده و حجت الاسلام والمسلمین مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در قم هم حجره بودیم، یک دستمان قلم بود و وقتی را نیز در جبهه بودیم.

امام جمعه سابق کوهدشت، با بیان اینکه من سرباز صفر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری هستم، ابراز کرد: بنده ۴۰ سال در قم بوده‌ام و ۳۰ سال توفیق شرکت در درس خارج داشته‌ایم.

حجت الاسلام طهماسبی، با بیان ابنکه از مردم و روحانیت معظم حلالیت می‌طلبم، تصریح کرد: مردم لطف داشتند، هر جا خدمت کنیم باید برای خدا خدمت کنیم و بنده افتخار می‌کنم که طلبه شدم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha