چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
کراری

حوزه/ معاون امور بین الملل و ارتباطات حوزه علمیه فارس از اعزام حدود ۱۰۰ مبلغ استان فارس به اربعین حسینی خبرداد.

حجت الاسلام علی حسین کراری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، با اشاره به اعزام مبلغان زباندان به اربعین حسینی، اظهار داشت: همایش «حرم تا حرم» پیش از اعزام مبلغین به اربعین حسینی برگزار شده است که امیدواریم بتوانیم یک هم افزایی داشته باشیم و نماد بین المللی حرم مطهر شاهچراغ(ع) بیشتر نمایان شود، که حوزه در این عرصه بازویی برای حرم مطهر شاهچراغ(ع) خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بین الملل فارس به نحو احسن استفاده کرد، افزود: فعالیت‌ها نباید مختص ایام اربعین شود و پس از اربعین، طلاب زباندان برای تقویت زبان خود باید به کانون زبان مراجعه و در سایر فعالیت‌های بین المللی نیز شرکت کنند.

معاون امور بین الملل و ارتباطات حوزه علمیه فارس، از اعزام حدود ۱۰۰ نفر از طلاب در سه گروه به اربعین حسینی خبرداد و خاطرنشان کرد: سه گروه از طلاب زباندان مسلط به زبان عربی و انگلیسی، رسانه و امداد هلال احمر در ایام اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب بخش اول که مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند در تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) به فعالیت خواهند پرداخت، گروه دوم رسانه در بخش تولید محتوا و نمایش عظمت اربعین حسینی و گروه سوم در بخش خدمت رسانی به زائرین سید الشهدا(ع) به فعالیت خواهند پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha