پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
فعالان فضای مجازی

حوزه/ مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در عرصه جهاد تبیین فعالان رسانه و فعالان مجازی همواره در خط مقدم هستند و انعکاس دستاوردهای نظام در تمام حوزه‌ها باید در استان بهتر نمود پیدا کند و خبرهای خوب را انعکاس دهیم و روایتگری کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، سجاد رضایی در دورهمی خبرنگاران استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال گذشته بیش از ۳۳۸ اثر از خبرنگاران در موضوعات مختلف جهاد تبیین، دفاع مقدس و امیدآفرینی و... ارسال و از برگزیدگان تقدیر و به جشنواره کشوری ابوذر کشوری راه یافتند.

وی گفت: همچنین جام رسانه‌ای امید نیز در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد که در بخش کشور تیم‌های استان دو مقام اول و دوم کسب کردند که نشان از توانمندی اصحاب رسانه در استان دارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی افزود: سال گذشته راهیان پیشرفت در شهرهای طبس و قاین برگزار شد و اردوی اختصاصی برای فعالین رسانه در تیپ هوافضای استان ویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی برگزار شد که امیدواریم اردوی راهیان پیشرفت امسال نیز ادامه پیدا کند.

رضایی تصریح کرد: قرارگاه افق رسانه با حضور مدیران رسانه و نخبگان و مدیران کل استان برگزار شد که در قالب این طرح موضوعات استان تبادل نظر می‌شود و همچنین در این مدت ایستگاه سواد رسانه با موضوعات انتخابات و دورهمی‌های مختلف داشتیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران در استان با تمام محدودیت‌ها در خط مقدم جهاد تبیین در حال فعالیت هستند و با تمام زحمات و مشقات در حوزه انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در عرصه جهاد تبیین فعالان رسانه و فعالان مجازی همواره در خط مقدم هستند و انعکاس دستاوردهای نظام در تمام حوزه‌ها باید در استان بهتر نمود پیدا کند و خبرهای خوب را انعکاس دهیم و روایتگری کنیم.

رضایی اظهار کرد: شهادت بیش از ۱۶۵ خبرنگار شهید و بیش از ۴۰ هزار شهید فلسطینی خبرهای تلخی است، اما باید انعکاس خبر خوش عملیات وعده صادق را در جان و دل مردم بهتر تداعی کنیم.

وی افزود: اردوهای جهادی و فعالیت‌های جهادگونه بسیج در روستاها در بستر رسانه و فضای مجازی آنچنان بازتاب پیدا کند که امیدآفرینی و خبرهای خوش در دل و جان مردم تداعی پیدا کند و با قلم و فکر دست شما همچنان خبر خوش در ذهن مردم باقی بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha