جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
ا

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان از اعزام 200 نفر از دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل به اردوهای تربیتی، مشاوره ای و فرهنگی کمیته امداد به مقصد مشهد مقدس و همدان خبر داد

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حسن زامیران، قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد حمایت و کمک به دانش آموزان ترک تحصیل کرده و جامانده از تحصیل خانواده های نیازمند برای بازگشت به تحصیل علم و دانش است که بر همین اساس با همکاری آموزش و پرورش، نسبت به شناسایی دانش آموزانی که به دلایل مختلف ترک از تحصیل و یا از تحصیل بازمانده اند اقدام کرده و به این عزیزان و خانواده های آنان خدمات مشاوره ای فردی و گروهی، خدمات فرهنگی و تربیتی به صورت رایگان ارائه می نماید.

زامیران با بیان اینکه این اردوهای مشاوره ای ، تربیتی و فرهنگی با هدف ایجاد انگیزه و بازگشت این دانش آموزان به تحصیل توسط کمیته امداد و به منظور افزایش آگاهی خانواده های تحت حمایت این نهاد برگزار می شود، افزود: کمیته امداد از ابتدای تابستان سال جاری تا کنون با همکاری آموزش و پرورش و گروه های جهادی، تعداد 200 نفر از دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل را به همراه مادران ایشان به اردوهای تربیتی ، مشاوره ای و فرهنگی در مشهد مقدس و همدان اعزام شدند.

این مقام مسئول مدت زمان این اردوهای انگیزشی و آگاهی بخشی را یک هفته عنوان نمود و ادامه داد: در این اردوها ضمن اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای دانش اموزان و مادران آنها، کارگاه های آموزشی تخصصی و مشاوره های فردی و گروهی در قالب مشاوره ویژه تحصیلی به دانش آموزان، مشاوره های خانواده، فرزند پروری و .... نیز برای مادران و فرندانشان بهرمند برگزار خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: برای اعزام این 200 دانش آموز و بهره مندی آنان از این خدمات مشاوره ای اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از منابع مالی این نهاد هزینه شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های کمیته امداد و همکاری دستگاه های ذیل ربط ، کمک های مردمی و خیرین ، شاهد بازگشت به تحصیل تمام دانش آموزان ترک تحصیل کرده و یا بازمانده از تحصیل باشیم و هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مالی و ... از تحصیل علم و دانش باز نماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha