سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
سردار علی پور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: داشتن بصیرت، انصاف، حُسن خلق و صدق در گفتار از دیگر ویژگی‌های بارز یک خبرنگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار علی پور جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ظهر امروز در همایش در مدار امید که ویژه تجلیل خبرنگاران بسیجی برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران پرچمداران جبهه اطلاع رسانی در جامعه هستند، اظهار داشت: خبرنگاران باید با بیان واقعیت‌ها در جامعه برای احقاق مطالبات مردمی تلاش کنند.

وی شجاعت و اخلاص را از ویژگی‌های خبرنگاران برشمرد و گفت: داشتن بصیرت، انصاف، حُسن خلق و صدق در گفتار از دیگر ویژگی‌های بارز یک خبرنگار است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، خبرنگاران و اصحاب رسانه را مجاهدانی خستگی ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران از کار خسته نمی‌شوند و در همه صحنه‌ها برای انعکاس مشکلات حضور دارند.

سردار علی پور، با بیان اینکه خبرنگاران با مهارت خبرنگاری خود اخبار را در میدان تنظیم و آن را به دنیا مخابره می‌کنند، ابراز کرد: قلم خبرنگار حرمت دارد و آنها در مقابل افکار عمومی رسالتی خطیر و حساس دارند.

وی خبرنگاران را وجدان بیدار ملت خواند و یادآور شد: خبرنگاران در دنیا چراغ هدایت حقایق هستند و به سوی حقیقت‌ها حرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه خبرنگاران مدیران پنهان مسئولان هستند، اظهار کرد: انتقاد سازنده خبرنگاران از مسئولان، موجب می‌شود تا اوضاع را بهبود ببخشند.

سردار علی‌پور با بیان اینکه خبرنگاران باید مردم را از اتفاقات دنیا آگاه و حوادث روز را برای مردم تبیین و تحلیل کنند، گفت: خبرنگاران شهید و مجاهد با دوربین‌هایشان قهرمانانه تصاویر حقایق جنگ را به تصویر کشاندند و در این راه قهرمانانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha