سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
ارز اربعین

حوزه/ مدیر شعب پست‌بانک استان قم گفت: حدود ۱۸ هزار نفر تا ۲۲ مردادماه از شعب شهری و روستایی پست‌بانک ارز اربعین استان قم موردنیاز خود را تهیه‌کردن‌اند.

سعید ساعدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به توزیع ارز اربعین در شعب پست‌بانک استان قم، اظهار داشت: فروش ارز اربعین از ۷ مردادماه آغاز و تا ۳ شهریور ادامه خواهد داشت و حداکثر مبلغ ارز پرداختی به زائرین ۲۰۰ هزار دینار عراق است.

وی ادامه داد: متقاضیان ارز اربعین از دو طریق حضوری و غیرحضوری می‌توانند برای دریافت ارز اربعین اقدام کنند.

مدیر شعب پست‌بانک استان قم عنوان کرد: شهروندان می‌توانند با حضور در شعب و باجه‌های بانک با ثبت‌نام ارز خود را دریافت کنند و یا اینکه به‌صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن بله اقدام به ثبت‌نام و دریافت ارز خود کنند.

۱۸ هزار نفر از شعب و باجه‌های پست‌بانک استان قم ارز اربعین دریافت کرده‌اند

وی اضافه کرد: ارز اربعین در ۳۷ شعب و باجه شهری و روستایی پست‌بانک که ۴ شعبه شهری و ۳۳ باجه روستایی است ارز اربعین توزیع می‌کند.

ساعدی فرد در ادامه با اشاره به اینکه نرخ ارز بر اساس نرخ مبادله‌ای تعیین‌شده است، تصریح کرد: تا بیست و دوم مردادماه حدود ۱۸ هزار نفر از شعب شهری و روستایی پست‌بانک ارز اربعین موردنیاز خود را تهیه‌کرده‌اند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رسالت پست‌بانک خدمت‌رسانی به مردم است و در همین راستا در بیشتر روستاهای استان باجه افتتاح کرده و تمام خدماتی که در شعب شهری ارائه می‌شود در شعب روستایی هم وجود دارد.

مدیر شعب پست‌بانک استان قم با اشاره به شعب روستایی پست‌بانک، تأکید کرد: تمام منابع و درآمدهایی که در شعب روستایی کسب می‌شود در همان روستا هزینه و به روستائیان تسهیلات داده می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha