سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
تبریز

حوزه/سردار اباذری گفت: مهمترین شاخصه‌ شهدای خدمت این بود که خود را فراموش کردند و رسم جهاد واقعی را به جا آوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار حمید اباذری امروز در سومین یادواره شهدای جهاد، خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان، اظهار داشت: استان زنجان ۱۵ شهید خدمت دارد که جزو افتخارات این شهر و استان هستند.

مدیر امور زیربنایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: شهید جمهور از جمله شخصیت‌هایی بود که برای خدمت به مردم شب و روز نداشتند و در نهایت نیز در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کرد در راه امنیت کشور شهدای بسیاری از جمله حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیده‌اند تا کشور از آسیب دشمنان و بدخواهان ملت، درامان باشد.

سردار اباذری با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند تا کشور را تضعیف کنند، یادآور شد: مردم با بصیرت و آگاه ایران نقشه‌های آنان را نقشه بر آب خواهند کرد.

مدیر امور زیربنایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه هر کجا اسم شهدا قید شود به برکت خون پرثمره آنها آنجا نورانی می‌شود، ابراز کرد: خوشبختانه فرهنگ کشور ما از ایثار و شهادت غنی است که این موضوع در جنگ هشت ساله دفاع مقدس کاملا نمایان شد.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت قبل از انقلاب پرشکوه اسلامی کمرنگ بود و امام راحل با رهنمودهای خود این فرهنگ را بسط و گسترش دادند و بر این اساس در جای جای ایران اسلامی شهدا در حال درخشش هستند.

سردار اباذری با بیان اینکه هرآنچه امروز داریم همه به برکت خون شهداست، خاطرنشان کرد: این شهدا با جانفشانی خود از عزت و اقتدار کشور در برابر ناملایمات دفاع کردند.

مدیر امور زیربنایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس که در واقع جنگ با استکبار جهانی بود، توانستیم پیروز میدان باشیم، گفت: در این میان جوانان زیادی برای حفظ انقلاب نوپای جمهوری اسلامی شهید شدند و ایستادگی آنها نتیجه داد.

وی تصریح کرد: در عملیات کربلای پنج رزمندگان زیادی به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا کشورمان سرپا بماند.

سردار اباذری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: به امید خداوند روزی فرا خواهد رسید که فلسطین و غزه از دست رژیم خون‌خوار صهیونیستی آزاد می‌شود و به فرموده امام راحل، راه قدس از کربلا خواهد گذشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha